Zapisz się na listę zainteresowanych
II edycją!

Zostań Trenerem regulacji emocji u dzieci,
wspieraj rozwój pozytywnego środowiska emocjonalnego w placówkach

Aktualnie zapisy do Szkoły są zamknięte, ale mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Jeśli zainteresuje Cię udział w drugiej edycji, chętnie Cię o tym poinformujemy, gdy tylko rozpoczniemy rekrutację. 

Jeśli chcesz otrzymać informacje o otwarciu zapisów na kolejną edycję, zapisz się już teraz, a my damy Ci znać, kiedy zaczynamy. 

Jeśli już teraz chcesz zapoznać się z ofertą czytaj dalej

Szkoła Trenerów regulacji emocji u dzieci dla nauczycielek wczesnoszkolnych i przedszkolnych, opiekunek oraz pedagogów poszukujących skutecznych metod na trudne dziecięce emocje.

NAUCZ SIĘ, JAK PRAWIDŁOWO WSPIERAĆ EMOCJONALNY ROZWÓJ DZIECI W SZKOLE, PRZEDSZKOLU LUB ŻŁOBKU BEZ POCZUCIA BEZRADNOŚCI.

Zostań Trenerem regulacji emocji u dzieci,
wspieraj rozwój pozytywnego środowiska emocjonalnego w placówkach

KIEDY STANDARDOWE METODY NIE DZIAŁAJĄ

Dziecięce emocje bywają gwałtowne jak wulkan. Wybuchy złości u dzieci często są dla nas niezrozumiałe. Gniew i frustracja prowadzą do zachowań, z którymi trudno sobie poradzić.

Jeśli nie wiesz, jak prawidłowo reagować w takich sytuacjach, nie jesteś sama.

Prawdopodobnie próbowałaś już najróżniejszych metod, od tłumaczenia, że nie wolno, że są inne sposoby na okazanie złości, po kary za złe zachowanie.

Problem w tym, że podejście, które zazwyczaj znamy i stosujemy w żłobkach, przedszkolach i szkołach, nie jest dopasowane do funkcjonowania dziecięcego mózgu.

DLACZEGO DZIECI NIE PANUJĄ NAD EMOCJAMI?

Kora mózgowa nowa, odpowiedzialna za panowanie nad własnymi reakcjami, rozwija się powoli i u kilkulatków jest jeszcze bardzo niedojrzała. To właśnie dlatego maluchy zachowują się w tak wybuchowy sposób, gdy targają nimi trudne emocje.

Kary i nagrody działają tylko chwilowo. W dłuższej perspektywie czasu prowadzą do błędnej motywacji dziecka, które zachowuje się w określony sposób tylko po to, by uniknąć kary.

Kiedy mówisz do dziecka: „nie płacz, uspokój się!”, wysyłasz do niego komunikat: „Twój płacz jest czymś złym. Nie powinieneś okazywać emocji. Lepiej je ukryj i udawaj, że ich nie ma”.

Widzisz, to bardzo niebezpieczne działanie, które w dorosłym życiu skutkuje problemami z wyrażaniem tego, co czujemy.

OPIEKUNKI I NAUCZYCIELKI CZUJĄ SIĘ BEZSILNE

CZY TY TAKŻE MIERZYSZ SIĘ Z TYMI PROBLEMAMI W SWOJEJ PRACY?

Lubisz swoją pracę, daje Ci mnóstwo satysfakcji, ale czujesz się bezradna i nie wiesz, co robić, gdy dziecko rzuca się na podłogę w ataku złości, bije rówieśników i dorosłych?

Tak, to o mnie/To mnie nie dotyczy

Próbujesz budować wśród dzieci relacje oparte na szacunku i współpracy, ale dzieci mimo to kłócą się, przekrzykują, przezywają, obgadują… a Ty nie wiesz, jak możesz to zmienić?

Tak, to o mnie/To mnie nie dotyczy

Dziecko kłamie, przeklina lub udaje, że Cię nie słyszy, a Ty masz wrażenie, że za chwilę sama wybuchniesz, choć wiesz, że nie możesz?

Tak, to o mnie/To mnie nie dotyczy

Widzisz, że dziecko płacze, chciałabyś mu pomóc, ale nie do końca wiesz jak? Próbujesz je uspokoić, ale bez efektów?

Tak, to o mnie/To mnie nie dotyczy

I jak? Znasz te sytuacje z własnego doświadczenia? Jeśli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałaś „Tak, to o mnie”, to mam dla Ciebie dwie wiadomości. Dobrą … i dobrą!

Po pierwsze: 

Nie jesteś w tym sama! Wiele opiekunek i nauczycielek mierzy się z tymi problemami.  Nikt nas nie uczy, jak radzić sobie z emocjami u dzieci. Nie do końca zdajemy sobie sprawę, czym te emocje właściwie są… Kiedy dopada nas wyjątkowo trudny dzień w pracy, same często ulegamy negatywnym uczuciom, tracimy cierpliwość, podnosimy głos na dzieci i potem czujemy się winne.

A po drugie: 

Czytaj dalej, bo prawdopodobnie znam rozwiązanie na Twoje problemy.

A TERAZ WYOBRAŹ SOBIE, ŻE…

Potrafisz zamienić dziecięce łzy w uśmiech, rozumiejąc głęboko przyczyny ich smutku. Podchodzisz, rozmawiasz i pomagasz, a dziecko szybko wraca do zabawy, pełne radości. Ta chwila, kiedy widzisz efekt swojej pracy, przynosi Ci nie tylko satysfakcję, ale i głębokie poczucie spełnienia. Wiesz, że zrobiłaś coś ważnego, coś, co ma znaczenie. Wtedy właśnie:

  • czujesz ogromną satysfakcję, że Twoja pomoc była szybka i skuteczna,
  • masz świadomość, co spowodowało, że dziecko było smutne, dzięki czemu w przyszłości łatwiej będzie Ci zapobiegać takim sytuacjom.
  • W pracy stajesz się inspiracją dla innych, rozprzestrzeniając pozytywną zmianę.

W sytuacji, gdy dziecko zachowuje się agresywnie i krzyczy, Ty, zamiast bezradnie prosić je, by przestało. Umiesz dostosować także ton głosu i gesty, co powoduje, że dziecko czując się bezpieczne, powoli się uspokaja. Jednocześnie Twoje komunikaty są wspierające. A Ty:

Bez problemu jesteś w stanie „odczytać”, co stoi za zachowaniem dziecka i wiesz, co powinnaś krok po kroku zrobić w danej trudnej sytuacji, aby to było skuteczne. Możesz również prowadzić otwarte i konstruktywne rozmowy z rodzicami.  i szczegółowo wyjaśnić im możliwe przyczyny np. złości czy agresji dziecka. 


W rezultacie: 

Kim jestem?

Zanim opowiem Ci więcej o moim projekcie, pozwól, że podzielę się swoją historią, która sprawia, że dzisiaj mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć: rozumiem Cię, byłam tam, gdzie Ty teraz i jestem tutaj, aby Ci pomóc. Zrozumienie, empatia i praktyczne doświadczenie to filary, na których opiera się moja misja edukacyjna.

Nazywam się Anna Dyjak. W mojej pracy kieruję się przede wszystkim innowacyjnością i poszukiwaniem nowych, lepszych rozwiązań. Moja droga do zostania bliskościową edukatorką nie była prosta, ale każde doświadczenie nauczyło mnie czegoś niezwykle ważnego. Przez lata wspierałam żłobki, przedszkola i szkoły, będąc świadkiem, jak trudno jest znaleźć odpowiednio przygotowanych specjalistów, którzy rozumieją, jak ważna jest empatia i bliskość w pracy z dziećmi.

Sama będąc pedagożką, doradczynią zawodową i certyfikowaną trenerką, dostrzegłam lukę w systemie edukacji dotyczącą edukacji emocjonalnej. Prowadząc bliskościowy żłobek i przedszkole TULISIE w Krakowie, zderzyłam się z rzeczywistością, gdzie nawet najbardziej wykształceni profesjonaliści mieli trudności ze zrozumieniem dziecięcych emocji, brakowało im przygotowania neuropedagogicznego oraz podstawowej wiedzy o dziecięcych emocjach.  Rekrutacja opiekunek była ogromnym wyzwaniem. Zrozumiałam, że dziecięce humory, złość, czy trudności w adaptacji to codzienność, z którą wiele z nas się mierzy.

Z potrzeby serca i zrozumienia tych wszystkich trudności, stworzyłam pierwszy w Polsce kurs dla opiekunów żłobkowych, który nie tylko nadaje kwalifikacje, ale również wyposaża w praktyczną wiedzę o bliskości w wychowaniu. Do tej pory przeszkoliłam ponad 800 profesjonalistów, którzy z sukcesem wdrażają nowe umiejętności w swojej pracy z dziećmi.

Moja fascynacja tematem przyjaznej adaptacji w żłobku i przedszkolu skłoniła mnie do pomagania placówkom wdrażać modele adaptacji oparte na empatycznej komunikacji. Przez lata mojej pracy udowodniłam, że adaptacja z rodzicem na sali może być skuteczna i przynosić korzyści zarówno dzieciom, jak i placówkom.

Decyzja o podzieleniu się wiedzą i doświadczeniem z szerszym gronem nie przyszła łatwo, ale zrozumiałam, że to, co przetestowałam i co się sprawdziło, powinno iść w świat i czynić dobro. Dlatego założyłam tę szkołę — miejsce, gdzie każdy, kto chce pracować z dziećmi, może nauczyć się, jak robić to z empatią, zrozumieniem i profesjonalizmem.

Jeśli więc czujesz, że chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie regulacji emocji u dzieci i dołączyć do mojej misji, jesteś we właściwym miejscu. Razem możemy sprawić, że dziecięcy świat  będzie pełen zrozumienia, bliskości i prawdziwej troski.

GDZIE NAUCZYSZ SIĘ PRACY Z TRUDNYMI DZIECIĘCYMI EMOCJAMI?

ZAPRASZAM CIĘ DO SZKOŁY!

Szkoła Trenerów regulacji emocji u dzieci to trzymiesięczny program rozwoju dla opiekunek, nauczycielek wczesnoszkolnych i przedszkolnych, pedagogów i początkujących psychologów.  

W tym czasie otrzymasz pakiet gotowych materiałów dydaktycznych oraz dostęp do lekcji video, dzięki którym nauczysz się adekwatnie reagować w trudnych sytuacjach z dziećmi, znając skuteczne techniki regulowania emocji.

Otrzymasz także dostęp do pakietu narzędzi gotowych do wydruku i użycia podczas zajęć z dziećmi.

Jako absolwentka tego programu zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności efektywnej regulacji emocji u dzieci i pracy z własnymi emocjami. 

KIEDY PIERWSZY DZWONEK I JAK MOŻESZ DOŁĄCZYĆ?

Aktualnie zapisy do Szkoły są zamknięte, ale mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Jeśli zainteresuje Cię udział w drugiej edycji, chętnie Cię o tym poinformujemy, gdy tylko rozpoczniemy rekrutację.

Jeśli chcesz otrzymać informacje o otwarciu zapisów na kolejną edycję, zapisz się już teraz, a my damy Ci znać, kiedy zaczynamy. 

ZOBACZ, CO PRZED NAMI

Etap 1

Otrzymujesz materiały i narzędzia do pracy z emocjami dzieci, rozpoczynasz prowadzenie dziennika emocji i dołączasz do grupy na Facebooku.

Etap 2

Korzystasz z lekcji video, które rozszerzają wiedzę o emocjach – zarówno dziecięcych, jak i Twoich. Lekcje wspomagają pracę z narzędziami.

Etap 3

Sprawdzasz swoją wiedzę, realizując krótki quiz. Po jego napisaniu otrzymujesz certyfikat w wersji elektronicznej potwierdzający Twoją wiedzę i umiejętności.

Etap 4

Stosujesz zdobytą wiedzę w praktyce i poszerzasz swój warsztat pracy z dziecięcymi emocjami

CO ZNAJDZIESZ NA PLATFORMIE?

LEKCJE VIDEO

15 lekcji video, które zostały podzielone na tematyczne moduły. Po przerobieniu każdego z nich zauważysz konkretne efekty i nauczysz się, jak stosować zdobytą wiedzę oraz otrzymane materiały w praktyce.

Te lekcje krok po kroku przeprowadzą Cię przez świat regulacji dziecięcych emocji, oferując specjalistyczną wiedzę, jak również inspiracje i pomysły na przeprowadzenie ciekawych, kreatywnych i angażujących zajęć. 

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

Kompletny zestaw scenariuszy na zajęcia: każda z pięciu części tego zestawu skupia się na innym aspekcie rozwoju i aktywności, co pozwoli Ci na wszechstronne przygotowanie się do zajęć.

 Dzięki nim oszczędzisz nawet 160 godzin w ciągu całego roku na przygotowaniu do zajęć. 

NARZĘDZIOWNIK

8 zestawów kart oraz gier, np. Karty Ruchowe, Karty Wsparcia lub Gra “Miasteczko Emocji”. Materiały są przygotowane do wydruku. 

Dzięki nim przestaniesz zastanawiać się, czym na szybko zająć dzieci. Jednocześnie zaangażujesz je w zabawy rozwijające inteligencję emocjonalną.

CODZIENNIK EMOCJI

Komplet narzędzi (np. checklisty, komunikaty wsparcia, mapa potrzeb dziecka, dialog uważności), dzięki, którym nie tylko lepiej zrozumiesz emocje i potrzeby swoje oraz dzieci, ale również zyskasz więcej energii dla własnych dzieci w domu. Praca z emocjami w szkole stanie się dla Ciebie mniej wyczerpująca, co pozwoli Ci zachować więcej sił i cierpliwości na jakościowy czas spędzany z rodziną.

MATERIAŁY BONUSOWE OD NASZEGO PATRONA

Merytoryczne artykuły przygotowane przez cenione wydawnictwo „Bliżej Przedszkola”, które pomogą Ci jeszcze lepiej zrozumieć i nauczyć się, jak wspierać dzieci w ich emocjonalnym rozwoju. Zyskujesz: Bezpłatny dostęp do specjalistycznych artykułów. Dożywotnie źródło wiedzy, które zawsze masz pod ręką. Wyselekcjonowane treści skupiające się na kluczowych wyzwaniach w przedszkolu.

To nie tylko oszczędność czasu i pieniędzy, ale przede wszystkim pewność, że Twoje metody pracy są oparte na rzetelnej wiedzy.

NARZĘDZIA DO PRACY Z RODZICAMI

Gotowe do druku ulotki i ankiety, które wykorzystasz w komunikacji i współpracy z rodzicami, odgrywają kluczową rolę w dbaniu o emocjonalny rozwój dziecka.

Dzięki nim nie tylko zyskasz skuteczny sposób na budowanie mostów zrozumienia między szkołą (przedszkolem) a domem, ale również zwiększysz zaangażowanie rodziców w proces edukacyjny, co przyczyni się do tworzenia spójnego i wspierającego środowiska dla dzieci.

Infografiki
i plakaty

Gotowe do wydruku grafiki, które pomogą Ci uświadamiać innych, jak ważna jest praca z emocjami.

To także wzmocni Twoją rolę jako przewodnika w świecie emocji, budując zaufanie i współpracę w społeczności szkolnej.  

DODATKOWE SCENARIUSZE

To zestaw dodatkowych scenariuszy np. lekcja ciszy wg, Marii Montessori.  Dzięki dodatkowym scenariuszom, takim jak lekcja ciszy wg Marii Montessori, zyskujesz możliwość wzbogacenia swojego warsztatu o unikatowe i sprawdzone metody pracy z emocjami dzieci.

Korzyścią dla nauczyciela jest nie tylko poszerzenie repertuaru technik edukacyjnych, ale również zdobycie umiejętności prowadzenia zajęć, które promują spokój, skupienie i samoregulację emocjonalną wśród dzieci.

CZEGO CIĘ NAUCZĘ?

Moduł 1: Wprowadzenie do emocji i samoregulacji

  • Rozpoznawanie i nazewnictwo emocji - kluczowe emocje u dzieci i ich znaczenie.
  • Podstawy neurobiologii emocji - jak mózg reaguje na emocje.
  • Rozwój emocjonalny dziecka - etapy i specyfika wiekowa.
  • Znaczenie samoregulacji - jak nauczyć dzieci samoregulacji emocji.
  • Podstawy pracy z emocjami - czy każdy może pracować z emocjami dzieci?

Efekt:

  • Nauczysz się rozpoznawać kluczowe emocje u dzieci i rozumieć ich wpływ na zachowanie.
  • Dowiesz się, jak określać etapy rozwoju emocjonalnego dziecka i czym one się charakteryzują.
  • Poznasz znaczenie samoregulacji i dowiesz się, jak nauczyć jej dzieci.

Moduł 2: Zrozumienie i praca z konkretnymi emocjami

  • Złość i smutek - rozumienie, akceptacja i strategie radzenia sobie.
  • Strach i lęk - identyfikacja źródeł i metody przeciwdziałania.
  • Radość i poczucie sukcesu - promowanie pozytywnych emocji.
  • Zazdrość i wstyd - rozumienie i przekształcanie w zdrowe reakcje.
  • Tęsknota i poczucie winy - wsparcie i budowanie odporności emocjonalnej.

Efekt:

  • Nauczysz się rozumieć i akceptować złość i smutek u dzieci.
  • Dowiesz się, jak rozpoznawać źródła złych emocji oraz jak im przeciwdziałać.
  • Odkryjesz, jak przekształcać zazdrość i wstyd w zdrowe reakcje.

Moduł 3: Praktyczne narzędzia do pracy z emocjami

  • Narzędzia do identyfikacji emocji - gry, karty emocji, scenariusze.
  • Techniki oddychania i relaksacji - zarządzanie stresem i napięciem.
  • Muzyka i ruch - wykorzystanie w terapii emocjonalnej.
  • Sztuka i kreatywność - ekspresja emocjonalna przez twórczość.
  • Kontraktowanie i granice - wprowadzanie struktury w pracy z emocjami.

Efekt:

  • Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi dostępnych na platformie.
  • Poznasz praktycznie techniki wspomagające zarządzanie stresem i napięciem u dzieci.
  • Nauczysz się wprowadzać i kontraktować granice w pracy z dziecięcymi emocjami.

Moduł 4: Specyficzne konteksty

  • Emocje w kontekście adaptacji w szkole/przedszkolu/żłobku - strategie i wsparcie.
  • Praca z emocjami w różnych środowiskach - dom, szkoła, przedszkole.
  • Strategie regulacji emocji

Efekt:

  • Nauczysz się wykorzystywać poznane strategie w realnych sytuacjach w pracy np. podczas adaptacji dziecka, a także w innych środowiskach np. w domu.

Moduł 5: Rozwijanie Umiejętności i Kompetencji Trenerskich

  • Wstęp - budowanie autorytetu i empatii wśród dzieci
  • Prowadzenie warsztatów i zajęć - od planu do realizacji.
  • Samodzielne projekty i ćwiczenia praktyczne.

Efekt:

  • Nauczysz się, jak w praktyce budować wspierające środowisko dla dzieci.
  • Dowiesz się, jak wygląda praca trenera oraz  jak zaplanować i poprowadzić warsztaty i zajęcia.

Moduł 6: Certyfikat i podsumowanie

  • Test końcowy - sprawdzenie wiedzy i umiejętności.
  • Podsumowanie kursu - omówienie postępów i dalszych kroków.

Efekt:

  • Podsumujesz swoją wiedzę. 
  • Sprawdzisz, czy któreś obszary wymagają dodatkowej pracy.
  • Potwierdzisz swoje kompetencje. 🎉

ZOBACZ, CO JESZCZE ZYSKASZ PO DOŁĄCZENIU DO SZKOŁY

Nowe pożądane kompetencje

Dzięki tym umiejętnościom Twoja praca stanie się prostsza, a Ty zyskasz pewność siebie i odwagę, by świadomie wspierać dzieci w ich rozwoju emocjonalnym. Dodatkowo posiadając tak szeroki zakres wiedzy i gotowych narzędzi wyróżnisz się wśród innych opiekunek i nauczycielek. Uwierz mi, zdobędziesz kompetencje, które są bardzo pożądane w edukacji.

Nowe perspektywy rozwoju i wyższych zarobków

Praca z emocjami to zdecydowanie kompetencja przyszłości, zatem już za kilka miesięcy otworzą się przed Tobą nowe perspektywy rozwoju i szansa na wyższe zarobki. Znajomość bliskościowych metod regulacji emocji to świetny argument podczas rozmowy o podwyżce lub awansie.

Społeczność — Grupa na FB

Dołączysz do grona osób, które podobnie tak, jak Ty chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie pracy z emocjami dzieci. To doskonała okazja do nawiązania nowych znajomości, wymiany opinii, a może nawet stworzenia nowych projektów i współprac?

Wyróżnienie

Każda z osób, która otrzyma certyfikat ukończenia Szkoły Trenerów regulacji emocji u dzieci i wyrazi taką chęć, zostanie oznaczona na mapie trenerów, którą zamieszczę na mojej stronie. To świetny sposób, by się wyróżnić, zyskać prestiż i być może dać się zauważyć pracodawcy.

Po ukończeniu kursu otrzymasz także Certyfikat Kompetencji, który wzmocni Twoją pozycję na rynku pracy, zwiększy zaufanie rodziców i wzbogaci Twoje zawodowe portfolio.

SAMA WIDZISZ, ŻE SZKOŁA TRENERÓW REGULACJI EMOCJI TO NIE JEST „SUCHY” KURS, Z LEKCJAMI DO „ODHACZENIA”.

A TO OZNACZA, ŻE NIE JEST DLA KAŻDEGO.

Z dziką przyjemnością Ci pomogę, jeśli:

  • Wiesz, że rozwój emocjonalny u dzieci jest równie ważny, jak ten fizyczny, czy edukacyjny i chcesz w nim wspierać swoich podopiecznych.
  • Chcesz pomóc sobie i dzieciom poznając sprawdzone i praktyczne narzędzia, dzięki, którym łatwiej jest okazywać emocje i budować dobre bliskościowe relacje.
  • Jesteś ambitna, chcesz się rozwijać i zdobywać umiejętności, które są poszukiwane np. przez pracodawców.

Szkoda Twojego czasu, jeśli:

  • Zadowala Cię obecny stan.
  • Nie chcesz poświęcać czasu na rozwój i naukę.
  • Wierzysz, że posiadasz już wszystkie odpowiedzi.
  • Chcesz zdobyć „papierek” poświadczający, że ukończyłaś „jakiś” kurs podnoszący kompetencje.

Z moich szkoleń skorzystały już tysiące opiekunek, nauczycielek i pedagogów.

ŁĄCZNIE 1725 WSPANIAŁYCH EKSPERTEK

DLACZEGO POSTANOWIŁAM OTWORZYĆ SZKOŁĘ TRENERÓW REGULACJI EMOCJI U DZIECI?

Pomysł na otwarcie Szkoły Trenerów regulacji emocji u dzieci kiełkował we mnie  już od dawna. Po sukcesie i wspaniałych efektach ogólnopolskiego programu rozwoju dla żłobków i przedszkoli „Bliskość w Emocjach” czułam, że muszę zrobić kolejny krok i stworzyć program, który będzie dostępny dla każdej opiekunki i nauczycielki oraz pedagogów.

WPIS DO REJESTRU INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH, POTWIERDZA, ŻE MOJA INSTYTUCJA ZOSTAŁA SPRAWDZONA, A JEJ WIARYGODNOŚĆ POTWIERDZONA URZĘDOWO.

OPINIE MOICH DOTYCHCZASOWYCH KURSANTEK DOWODZĄ, ŻE PRACA Z DZIECIĘCYMI EMOCJAMI JEST SKUTECZNA

TO PIERWSZA EDYCJA SZKOŁY TRENERÓW REGULACJI EMOCJI U DZIECI, ALE OLA BECLA MIAŁA JUŻ OKAZJĘ TESTOWO DO NIEJ DOŁĄCZYĆ. ZOBACZ, CO POWIEDZIAŁA:

GŁÓWNYM PATRONEM SZKOŁY TRENERÓW REGULACJI EMOCJI U DZIECI JEST WYDAWNICTWO BLIŻEJ PRZEDSZKOLA

OBAWIASZ SIĘ, CZY NA PEWNO DASZ RADĘ?

Być może jesteś zaniepokojona, że program będzie zbyt skomplikowany lub trudny do zastosowania?


Nie martw się, program Szkoły został opracowany specjalnie dla opiekunek,  nauczycielek i pedagogów, dlatego zawiera przystępne materiały do pracy z dziecięcymi emocjami. Wiem, że kluczowe w pracy opiekunek i nauczycielek są łatwe do zastosowania narzędzia, dlatego dostarczam je w ramach pakietu materiałów, aby każda osoba pracująca z dziećmi mogła bez trudu z nich korzystać!

Chcę zapisać się na listę zainteresowanych
II edycją Szkoły Trenerów Regulacji Emocji u dzieci!
Wspieraj rozwój pozytywnego środowiska emocjonalnego w placówkach

ZOBACZ, JAKIE MATERIAŁY OTRZYMASZ:

  • 50 scenariuszy z 5 kategorii: Gdybyś miała zapłacić za indywidualne przygotowanie scenariusza przez specjalistę, koszt mógłby wynieść około 50 zł za sztukę. To daje wartość 2500 zł tylko za scenariusze.
  • 8 narzędzi w postaci gier: Przyjmując, że jedna gra edukacyjna to koszt około 100 zł (bez grafik do gier), otrzymujesz dodatkową wartość 800 zł.
  • 15 lekcji wideo: Zakładając, że dostęp do jednej profesjonalnej lekcji wideo to koszt 60 zł, mamy tutaj wartość 900 zł.
  • Codziennik emocji z narzędziami dla nauczyciela: Trudno oszacować wartość narzędzi wspierających Twoją pracę nad sobą, ale przyjmijmy, że to kolejne 200 zł.

ALE TO NIE WSZYSTKO — OTRZYMASZ JESZCZE SUPER BONUSY:

  • Materiały przygotowane przez naszego patrona „Bliżej Przedszkola”: merytoryczne artykuły.
  • Infografiki i plakaty —  gotowe do wydruku. 
  • Dodatkowe scenariusze np. lekcja ciszy wg. Marii Montessori.
  • Ankiety dla rodziców. 

Wartość dodatkowych materiałów to ponad 500 zł.

OTRZYMASZ TEŻ BONUSY, KTÓRE NIEŁATWO WYCENIĆ:

  • Dostęp do grupy na Facebooku, gdzie znajdziesz wsparcie, merytoryczne dyskusje i odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i wątpliwości.
  • Bezpłatna reklama twojej osoby w naszych mediach społecznościowych oraz na naszej stronie (mapa trenerów), gdy już odbierzesz certyfikat ukończenia Szkoły.

ALE WRACAJĄC DO LICZB:

Tak, nie pomyliłaś się i dobrze policzyłaś — wartość tych materiałów to 4 900,00 zł. Informacje o tym ile kosztuje dostęp do Szkoły otrzymasz jako pierwsza jeśli zapiszesz się na listę zainteresowanych!

W pierwszej edycji cena wynosiła 497 zł w drugiej edycji cena będzie wyższa jednak nadal bardzo atrakcyjna. Już teraz widząc, że robię promocje z obniżką 90% jesteś w stanie przygotować się na TĘ JEDNORAZOWĄ INWESTYCJĘ.

CZY SĄ INNE ROZWIĄZANIA?

Oczywiście możesz postępować tak, jak dotychczas, stosować karne krzesełka, tablice motywacyjne i pomijać temat edukacji emocjonalnej w Twojej placówce. Problem w tym, że trudne zachowania dzieci same się nie zmienią i tylko poprzez dogłębną analizę możemy lepiej zrozumieć ich prawdziwe przyczyny.

Możesz też próbować edukować się samodzielnie, czytać specjalistyczne podręczniki dotyczące psychologii dziecka i neurobiologii. Czy jednak w wirze codziennych obowiązków naprawdę znajdziesz na to czas? Czy będziesz miała tyle zapału, by samodzielnie dokształcać się w dziedzinie dziecięcych emocji?

Zastanawiasz się, czy ta Szkoła jest dla Ciebie? Pogadajmy!

Często zadawane pytania:

Szkoła Trenerów regulacji emocji u dzieci  została stworzona z myślą o każdym, kto na co dzień wspiera rozwój dzieci do lat 10. Jest to idealne miejsce dla nauczycieli wczesnoszkolnych i przedszkolnych, opiekunek w żłobkach, pedagogów oraz pedagogów specjalnych, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie pracy z emocjami dzieci. Szkoła ta otwiera również swoje drzwi dla terapeutów pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dla początkujących psychologów, którzy chcą zbudować solidne fundamenty w swojej praktyce zawodowej.

Jest to przestrzeń, gdzie profesjonaliści z różnych dziedzin mogą czerpać z bogactwa doświadczeń i wiedzy, aby jeszcze skuteczniej wspierać dzieci w ich emocjonalnym rozwoju. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym nauczycielem, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z edukacją i terapią, znajdziesz tu narzędzia, inspiracje i metody, które wzbogacą Twoją pracę i pomogą budować pozytywne relacje z dziećmi.

Mam dobrą wiadomość – cały kurs został zaprojektowany z myślą o Twojej wygodzie i elastyczności. Materiały dostępne na platformie pozwalają na samodzielne zapoznanie się z instrukcjami i stopniowe wdrażanie nowych umiejętności do swojej pracy, bez poczucia przytłoczenia.

Projekt jest podzielony na etapy, dzięki czemu łatwo dostosujesz tempo nauki do swoich potrzeb:

  • Pierwszy etap: Skupiasz się na pracy z dziennikiem emocji, rozwijasz siebie i przyglądasz się własnym emocjom. To czas na stopniowe zapoznawanie się z materiałami.
  • Wsparcie grupowe: Na naszej grupie na Facebooku znajdziesz życzliwe wsparcie, będziesz mogła wymieniać się doświadczeniami i czerpać motywację do dalszej pracy.
  • Lekcje wideo: W maju rozpoczniemy lekcje wideo, które wprowadzą Cię głębiej w tematykę regulacji emocji.
  • Zakończenie i certyfikacja: W czerwcu spokojnie zakończysz proces nauki i uzyskasz szansę na zdobycie certyfikatu potwierdzającego Twoje nowe kompetencje.

Jeśli będziesz pracować systematycznie, już za 3 miesiące możesz cieszyć się poukładaną wiedzą i nowymi, praktycznymi umiejętnościami. To inwestycja w siebie, która przyniesie wymierne korzyści w Twojej pracy z dziećmi.

Jeśli pracujesz lub chcesz pracować z dziećmi, wiesz, jak ważny jest ich rozwój emocjonalny, chcesz zdobywać nowe umiejętności, by być bardziej pewną siebie opiekunką lub nauczycielką, to zdecydowanie jest to miejsce dla Ciebie.

Ukończenie Szkoły realnie ułatwi Twoją pracę, wzmocni Twoją pewność siebie, ale da Ci też nowe kompetencje i perspektywy. Obecnie na rynku edukacji poszukiwani są specjaliści, którzy potrafią pracować z trudnymi emocjami dzieci. 

Ukończenie Szkoły nie uprawnia Cię do pracy w żłobku, przedszkolu lub szkole. Jednak znacząco podnosi Twoje kompetencje.

Zaraz po opłaceniu zamówienia przyznam Ci dostęp do Szkoły. Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz dane dostępowe do platformy kursowej, na której znajdują się wszystkie moduły i materiały.

Dostęp do platformy i materiałów na niej zawartych otrzymasz bez ograniczeń czasowych.

Tak, wszystkie materiały i lekce video będą zamieszczone na platformie online. Egzamin końcowy również przeprowadzony zostanie zdalnie, ale nie podlega on ocenie. Jest formą samosprawdzenia.

Jeśli potrzebujesz, możesz otrzymać fakturę VAT. Podczas składania zamówienia zaznacz okienko „Czy wystawić fakturę VAT?”, a następnie wpisz dane do faktury. Dokument otrzymasz niezwłocznie po opłaceniu zamówienia.

Tak. Możesz rozłożyć płatność na raty. 

Po dodaniu produktu tj. Szkoły Trenerów regulacji emocji u dzieci do koszyka uzupełnij dane i kliknij „Zamawiam i płacę”. Następnie system przekieruje Cię do panelu płatności. 

Jeśli chcesz skorzystać z płatności ratalnej, możesz wybrać opcję:

  • rat 0% (od 3 do 10 rat): w tym celu kliknij „Raty Pekao do 10 x 0%” i wskaż, na ile rat chcesz rozłożyć swoją płatność. Następnie kliknij „Przejdź do banku”. System przekieruje Cię do panelu banku Pekao, gdzie uzupełnisz swoje dane (osobowe i finansowe), a bank zweryfikuje Twoją zdolność kredytową. Po otrzymaniu pozytywnej decyzji podpiszesz elektronicznie umowę. Cały proces odbywa się zdalnie i nie wymaga wizyty w banku. 
  • płatności odroczonej/rat PayPo: w tym celu kliknij „PayPo”. Po uzupełnieniu danych system przekieruje Cię do panelu PayPo.

    Pay po zaporoponuje Ci raty przy drugiej i kolejnej transakcji. Kupowałaś coś już za pomocą paypo i spłaciłaś? to śmiało ta opcja będzie dla Ciebie dostępna.

    Paypo płatność odroczona na 30 dni - dostępna od ręki dla każdego.

    Paypo raty - dostępne dla osób które chociaż raz już kupiły i spłaciły za pomocą paypo.

Skorzystanie z tej opcji wymaga jedynie założenia konta — PayPo nie weryfikuje Twojej zdolności kredytowej. Twoja płatność zostanie odroczona na 30 dni (system nie nalicza odsetek), w tym czasie możesz ją opłacić lub po upływie tego okresu, rozłożyć ją na raty (powiększone o odsetki), jeśli jest to twoja druga lub kolejna transakcja. 

W przypadku jakichkolwiek innych pytań lub wątpliwości oraz we wszystkich sprawach związanych z zamówionymi materiałami możesz skontaktować się z nami pod adresem: kontakt@annadyjak.pl.

Jeśli Twoją preferowaną metodą płatności jest klasyczny przelew, poniżej masz niezbędne dane potrzebne do jego realizacji.​

Anna Dyjak
Edumatik sp z o.o.
ul. M.C. Skłodowskiej 3/27
20-029 Lublin
NIP: 7123446228
Numer konta: 06 1140 2004 0000 3902 8316 2796

W tytule przelewu umieść swoje dane, a także szczegółowy opis celu płatności - może to być na przykład "Opłata za Szkołę TRE" lub "Numer faktury proforma", który został wygenerowany podczas składania zamówienia.

Jednak sugeruję wybrać automatyczne płatności. Proces zakupów staje się zdecydowanie bardziej płynny i wygodny. Ta metoda jest nie tylko szybka, ale również bezpieczna, pozwalając Ci cieszyć się swobodą zakupów bez konieczności ręcznego wpisywania danych do przelewu. Zdecydowanie zachęcam do skorzystania z tej opcji.